Nu är jag på G

Hej hej!
Idag började jag mitt tränande =) 

Se så fint kort ;)
Jag åkte dit efter kyrkkaffet och efter lite letande så hittade jag fram. Idag åkte jag ju spårvagn o det gjorde jag inte sist!
När jag kom dit såg jag A's bil och mycket riktigt, när jag stod där o skrev in mig så sa en röst "Nej, men Anna Söderhjelm" o visst var hon där! Det kommer ju bli trevligt att träna ihop ibland!
Men idag tränade vi var för sig o pratade först efter i omklädningsrummet.
Tur var att jag ju nu fick skjuts hem =)
Det var iaf så skönt att börja träna igen och jag måste säga att löpbandet är en favorit! Det trodde jag inte men så skönt det är att bara stå där och springa och inte behöva bry sig om någon eller något annat än en själv!
Ska försöka få till att träna i morrn med!
UNDERBART!!!!!
Annars kommer kvällen innehålla plugg och Top Model 11.
Det är också en fördel med att träna, man får mycket mera ork!
Hepp så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0