Helg igen!

Hej hej!
Jaha, så var det helg igen tydligen! Jag tycker tiden går så fort..... men men....
Idag var hade vi grupparbete i skolan. Vi satt på en spårvagn och observerade människor i 2 timmar! Riktigt skojigt =)
Sen åt vi o mellan 14-16 hade vi seminarium. 
Efter skolan åkte jag o träna!!! Så skönt! Sprang i 1 timme vilket resulterade i ca 500 kcal om inte mer som brändes bort på ca 1 mil! Helt underbart! Under tiden jag sprang kom A så vi prata lite men sen tränade vi på var för sig! Skönt med vänner man inte behöver prata med utan också bara kan vara tysta med!
Efter träningen bar det av hemåt, hämta en bok o handla, sen var jag hemma. Lagade köttfärssås o spagetti o sen såg jag säsongspremiären av Så ska det låta!! Älskar det programmet!!!
Ja, resten av helgen kommer innebära att min lilla hund kommer hit i morrn över dan. Kl.15 ska jag vara i kyrkan o ställa i ordning inför loppmarknaden som vi ska ha på söndag efter gdstj.
Söndag är det då som sagt gdstj 11.00 o sen loppmarknad, efter det blir det nog lite träning igen!
Under helgen ska jag också hinna läsa ett antal 100 sidor =)
Ja, det var allt för nu!
Trevlig helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0