Födelsedagsmiddag o miniutflykt

Hej hej!
Ja, sen sist har som vanligt en hel del hänt men jag tar det stora o hoppar det lilla idag!
I fredags överraskade vi våran vän C men en födelsedagsmiddag på Pasta + o efterrätt hos P1. En mysig kväll i goda vänners lag.
Sen i lördags hade C öppet hus för att fira att hon fyller 25 så då var jag där lite längre än tänkt. Mellan 12 o 19.30 blev det! Men också det riktigt trevligt. Hem o bara ta det lugnt, var så trött.....puh...
Idag bar det av till kyrkan vid 10 för att ha söndagsskolan. Vi var 12 barn så K fick hjälpa mig för det kan man kalla för full rulle =) Men riktigt mysigt!
På kyrkkaffet bestämde jag mig hastigt o lustigt för att tacka ja till inbjudan över att följa med Mini & Mega utflykten till landet!
Så då bar det av till Varberg med ett gäng barn o vuxna o ett underbart väder!
Snöbygge i max!!! =)
 
Det var alldeles för längesedan jag byggde snögubbar o snölyktor.
Sen blev det grillad korv med bröd ute i solen, helt underbart väder!
Efter det bar det inåt för solen gick ner, då kom spelen fram o sen gjorde vi egna semlor!
En riktigt mysig eftermiddag så tack....
Nu ska jag diska o röja lite o sen blir det någon film eller serie, vi får se!
Har också fått 3 veckors sommarjobb vilket känns gött =) Tack pappa!
Kram o hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0