Elementära rör....

God morgon alla som läser min blogg!
Nu tänkte jag passa på att blogga när jag ändå är uppe! En av mina fastighets skötare är här o fixar vid mina brummande rör och mitt kalla element! Så i kväll kanske man inte måste sitta med dubbla byxor, tjocka strumpor, dubbla tröjor o duntäcke =)
O C nu kan du duscha utan att bli alldeles skraj över brummandet!!!!
Annars kommer dagen innehålla en del smått o gott, så fort jag är klar här ska jag in till kyrkan, träffa A o fixa en handelista, 13 ska jag o T åka o handla till LIVE, efter det hoppas jag på lunch med A men det vet hon inte om än =) o sen är vi nog framme vid LIVE eftersom vi börjar redan 17 nu för tiden!!!
Så det är min tänkta dag, vi får se hur det slutar!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0