Bra jobbat =)

Hej hej!
Idag känner jag mig riktigt stolt över mig själv!
Gick upp 7.30 och 8.50 började jag mitt träningspass! Tränade i lite mer än en timma! Det var så skönt för som max var vi 3 personer på gymet vilket var underbart =)
Nere i omklädningsrummet var jag själv!
Sån underbar start på dagen att åka och träna! O jag har sån tur för bussarna går var 5e minut på  morgonen så jag behöver inte riktigt passa någon tid!
Helt enkelt en underbar start på dagen!
Sen till kyrkan, fika, massera A och M och lulla runt!
Kl. 13.15 - 15.00 hade jag föreläsning och sen köpte jag kaffe.
Tillbaka till kyrkan var jag vid 15.30, åt med L och sen städade jag.
Hängde en stund bakom A och kl. 18 var det missionsråd.
Hemma var jag igen kl. 20.15, läste till 21.00 och har nu mailat, pluggat, renskrivit protokoll och sett på 2 1/2 men samtidigt =)
Full rulle!
Hepp för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0