Underbara måndag!

Det är inte alltid man säger så en måndag! Men trots att jag vaknade 05.15 o inte kunde somna om blev
jag med ens på väldigt bra humör så fort jag tittade ut!!! Vi har snö i Göteborg =)
Det känns som evigheter sen sist det iaf fanns en chans för en vit jul! O nu verkar det fortfarande lovande!
Sen sprack det upp och även solen kom fram! Det kunde ju inte bli bättre! Så på lunchrasten var jag bara tvungen att gå ut och fotografera! Som tur var fick jag med mig L som här fint visar hur mkt vi gillar sol o snö :P Älskar den här bilden =)
Kvällen har jag tillbringat med mina fina vänner på Liseberg! Underbart mysigt =) Love <3
Nu är det dags för sängen! I morgon jobbar jag sista dan innan semestern! Fantastiskt vad livet leker =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

åh, vad snajsiga bilder :) jag vill ha jul nu. då ska jag kommunicera med dig via bloggen, fast iofs har jag ingen dator hemma. ajaj.

du får skicka det kortet på mig, taack! det blev assnyggt i svartvitt med den ramen runt :):)

KRAM

2009-12-22 @ 08:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0