Semester!!!!

Hejsan svejsan!
Idag fick jag äntligen min efterlängtade semester och redan kl. 12 =)
Så då åkte jag o handla lite inför julmys, sen hem, diska och städa. Vid 17 kom Em =) Så mysigt att träffa henne och hinna prata! Som tur är träffar jag henne snart igen så avskedet blev inte så jobbigt den här gången.
Efter att Em gått blev det bara tv tittande och jag hade sån tur så en hel timmes special Top Gear gick på 9an, HURRA!!! =) Nu ska jag dra mej åt sänghållet, i morrn blir det stora julstädningen för hela slanten!!! Skåp, golv och allt har jag tänkt! Får väl se hur det går! Men iaf har jag semester för typ 1a gången i mitt liv, HURRA!!!!
Nu ska jag sluta tjata :P Vi hörs i morrn!
Kram kram
Avslutar dagens inlägg med denna fantastiskt underbara bild =) Man blir ju bara matt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0