Resumé 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Reste till en massa länder under en kort tidsperiod.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga vad jag kan komma ihåg så annars har jag glömt dem :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp!!! O han är det finaste =)
4. Dog någon som stod dig nära? Min farmor och vår kära hund Keso
5. Vilka länder besökte du? Belgien, Danmark, Tyskland och Frankrike! Tror inte jag glömt ngt!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, men det skriver jag inte här.... :P
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Måste nog bli den 31 maj när jag stod o skrek tillsammans med 80 000 andra.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag och en gammal vän hittade tillbaka till varandra =) Och att jag lärde känna mig själv något lite bättre.
9. Största misstaget? Oj, vet inte eller vill nog inte skriva det här...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag fick världens influensa vid Påsk, har nog aldrig varit så sjuk :P
11. Bästa köpet? Svårt... får nog bli min Ipod touch
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar, suck...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker har gjort mej glad, speciellt alla mina underbara vänner som funnits vid min sida trots svåra tider!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Får nog bli en massa David Guetta och The Veronicas låtar samt the one and only Johnny Hallyday!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare =)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit av och försökt att leva i nuet
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit omgivningen påverka mej negativt
18. Hur tillbringar du julen? Med familj, släkt och vänner
19. Blev du kär i år? Vet inte heller om jag vill svara på det här... he he....
20. Favoritprogram på TV? Top Gear
21. Bästa boken du läste i år? Kajsa Ingemarsson och Harry Potter!
22. Största musikaliska upptäckten? Johnny Hallyday
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En fantastiskt rolig fest!
25. Något du önskade dig men inte fick? Inget!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade en liten men oerhört rolig fest hemma! Den bästa!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kommer inte på ngt faktiskt!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Har äntligen börjat förstå lite av vad mode är så kanske att jag börjat klä mig snyggare! Iaf hoppas jag det =)
29. Vad fick dig att må bra? Alla mina underbara och nära vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Som vanligt, Mikael Persbrandt
31. Vem saknade du? Farfar och Keso
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj det vet jag faktiskt inte. Dock har många relationer blivit djupare och bättre under året vilket jag är oerhört tacksam över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0