Full rulle :P

Hej hej!
Slänger in ett snabbt inlägg här nu!
Helgen var stressad men rolig på många sätt. Kalas i Jönköping, fika med E&E, faster&farbror + päronen på besök, städa i kyrkan, bio med P1, städa lite till, genrep och Julkonsert, bilfärd med välbehövligt samtal! Det var väl det hela i korthet. Kanske inte låter så mycket men tro mej, det var det!
Nu har jag börjat läsa den absolut sista Harry Potter boken vilket gör mig till en oerhört osocial människa och väldigt lätt att muta om man vet hur det slutar. L och P lider nog mest av att sitta o titta på medans jag läser boken på varenda rast för dem vet hur det slutar men får inte berätta o inte uppleva spänningen igen, hi hi...
När jag nu slutat arbetet ska jag handla välbehövd mat o sen bär det av hemåt.
Ikväll blir det Harry Potter, glögg, juleskum o tända ljus, längtar....
Nu slutar jag så nu blir det snart verklighet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0