20091204

Hej hej bloggen!
Här kommer bara ett litet kort inlägg där jag väl mest vill säga att jag lever!
Dagarna och kvällarna går på i en rasande fart!
Efter en supermysig torsdagskväll och en fredag fylld med jobb bär det nu snart av till Jönköping för kalas. I natt åker jag hem igen. Lördag är det frulle med E&E kl. 11, sen hem och kl. 15 kommer mina päron och farbror samt faster på besök, sen blir det nog lite städ i kyrkan innan jag o P1 ska se New Moon =)
Söndag ser lugn ut tills kl. 15 då genrepet är. Kl 18 får ni alla komma på julkonserten som är i S:t Jakobs kyrka! Kommer bli fantastiskt bra!
Hoppas du får en underbar helg!
Ska försöka skriva under helgen också!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0