Vila i frid

Idag var det dags för begravning igen. Alla som känner mig vet hur jag känner när det kommer till döden.
Det är inte lätt...
Jag sa mitt hej då till en oerhört varm, omtänksam och härlig människa idag.
Det jag mest minns är hennes skrubbande i tvättstugan på städdagar, hennes oerhört varma bemötande och att jag alltid fick hämta ett stort glas kallt vatten till henne på torsdagar. Hon var en människa som verkligen såg en för den man är.
Du är så saknad...
Begravningar är aldrig lätta men de påminner en om att livet går sin gång och att vissa saker kan man inte göra något åt. Det var en väldigt fin begravning... 
Idag hade även vår ena pastor medlemssamtal och vår andra vigsel vilket också på ett fint sätt visar livets gång.
Mina tankar är hos alla anhöriga...
Må du vila i frid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0