Underbara vänner...

Hej hej!
Idag när jag kom hem låg ett handskrivet kuvert på hallmattan. Nyfiken som jag är rev jag upp det o då visade det sig att min underbara vän Felle hade skickat ett USB minne fyllt med musik =) Snacka om att jag blev både rörd och oerhört glad!!!! Precis vad jag behövde idag!!! Sen, när jag laddat över dem låtarna till mig fyller jag på med låtar till henne! Så smart!!!
Tack <3

För en stund sen ringde en av mina närmsta vänner och ställde en fråga som hon vet att jag inte vill höra men som är så nyttig att diskutera och försöka ta ställning till. Så vi diskuterade och lyssnade på varandras åsikter och erfarenheter. Om vi kom fram till nått vet jag inte, men jag ska fortsätta att tänka på det som sades. 
Tack för att du alltid ställer dem frågorna och är ärlig mot mig o säger vad du tycker trots att det ibland är jobbigt att höra men oerhört nyttigt. Jag har lärt mig och lär mig så mycket av dig... <3

O snart kommer min underbara P1 hit o då blir det Suchi, eller hur det nu stavas :P
En mysig kväll ligger framför fötterna på mig o trots mycket jobb blev dagen väldigt bra i alla fall.
O jag slogs ännu en gång av vilka underbara människor jag har i min närhet, tack alla för att ni finns, även ni som inte nämndes just nu och här =)
Love you all <3

show_cravings_ad(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)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0