redovisning o mys

God morgon!
Sitter här o äter min frulle innan jag ska iväg o göra redovisningen för projektarbetet jag var med o gjorde men som min grupp redan redovisat när jag var i Frankrike. 
Förhoppningsvis tar det inte mer än en halvtimme/timme o sen ska jag till kyrkan, hinna jobba 2 timmar innan jag kl. 12 äntligen ska få träffa min underbara vän E och den lilla =) Längtar.... 
Så ska vi kolla på sånger o äta lunch, ska bli så mysigt =)
Snart snart....
Sen ska jag till Arbetsförmedlingen om jag hinner innan dem stänger o efter det bär det av hemåt igen.
Då blir det röja lite för i morgon finns ingen tid o på söndag kommer tjejerna hit =)
Nä, nu får jag sätta på ett kol så jag inte missar spårvagnen!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0