Onsdag

Hej hej bloggen.
Så var det onsdag igen, dagarna går så fort.
Sitter just nu i telefonkö för arbetsförmedlingen i hopp om att dem kan hjälpa mig att få ett jobb.
Annars rullar saker på ganska som vanligt trots många förändringar.
Lillsyrran har börjat gymnasiet och förhoppningsvis får jag träffa henne senare idag o höra allt om den nya skolan. Även där har tiden gått fort. Tyckte precis hon var 8 och satt uppkrupen i mitt knä o myste. Eller alla dem gånger jag ropat att "nu är det verkligen dags att gå upp ur vattnet, du är ju alldeles blå" o hon svarat huttrande nej =) Sen kommit upp och satt sig i mitt knä o så har man försökt ge henne värmen tillbaka. Eller när hon stoppade huvudet i torktumlaren o sjöng =)
Love you <3
Många minnen o mycket kärlek <3
Hittar ni oss??
Ska försöka organisera upp tillvaron lite nu o ikväll är det kör!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0