mysigt värre!

Hej hej!
Har precis klivit in genom dörren! Det blev senare än jag trott!
Redovisningen i morse gick bra o det är så skönt att det nu är över!
Sen gick jag till kyrkan, träffa M en stund, jobba lite, drack kaffe hos Raggo o röjde lite till.
12 kom E med E! O sen har vi ätit lunch på stan och gått i affärer. 
Fick en jättefin t-shirt av E i födelsedagspresent o en jättefin blus kanske man kan kalla den av M =) Tusen tack!!!
Efter att ha vandrat i ösregn bestämde vi oss för att gå tillbaka till kyrkan.
Det är tur att man är med i en församling som ligger mitt i centrala Göteborg och har både torktumlare och tv =)
För kläder m.m åkte in i torktumlaren och vi satte oss i täcken framför tvn o där satt vi sen tills kl. 22.15! Super mysig kväll o lilla E är bara den sötaste o mest underbara lilla människan på jorden.
Tack för en underbar dag o kväll!
Luktar fortfarande bebis efter att ha vaggat honom sovandes i mina armar o sjungit vargvisan, nog höjdpunkten på dagen.
Ska strax gå o lägga mig för det blir en lång dag i morgon, församlingsdag på VG 10.30 - 17.30, puh...
Hoppas du haft en härlig fredagskväll!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0