I'm back!

Hej på er!
Ursäkta dålig uppdatering :P
Mycket har hänt, eller inte beroende på hur man ser det!
Jag har varit på Tonårsläger på VG vilket var väldigt trevligt och mysigt på alla sätt och vis. Såg en underbar utställning av Lena Forsberg på Röhsska museet, Gränsland * 2 heter den och visas tom september. Rekommenderar den verkligen =)
Annars har vi bakat pizza, målat muggar, sjungit i falsett, lagat mat, haft talangtävling skrattat och lyssnat på brandlarm samt mycket mycket mer.
Har även sagt hej då till min underbara vän som nu flyttat till Jönköping.... saknar dig så.... HK <3
Hatar farväl...
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag få lite kaffe för annars somnar jag :P
Hör av mig snart igen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0