Ett år äldre och kanske lite klokare...

Så är man 23 =)
Födelsedagen började med en lugn frulle tillsammans med Dahrma & Greg serien!
Vid 9.30 blev jag hämtad och så åkte vi in till kyrkan.
11 var det en väldigt fin gudstjänst, jag fick sjunga solo, kören sjöng underbart och L predikade bra som vanligt =)
Efteråt var det kaffe som vanligt, roligt med mycket folk!
Sen åkte jag och C o handla och sen hem.
Vid 17.30 kom E o så åt vi lax med spenat, matlagningsgrädde, pesto och färskriven Parmesan samt färsk pasta!
Mums =)
Efter var partyt igång!
Så härligt att få dansa och tramsa loss =)
Tack tjejer för en underbar kväll! För att ni låter mig få vara mig =)
Denna dag har inneburit ett besök på arbetsförmedlingen, en del läsande, ett möte, en lunch, en del småsamtal och ett välbehövligt samtal.
Så mitt dagens råd till er alla där ute: sluta aldrig prata med varandra, sluta aldrig dela och berätta. För, för att en relation ska fungera, växa och bli stark krävs att man kommunicerar, o det mycket. Att man inte är rädd för att säga hur man känner, vad man känner. Det lönar sig och det är värt det. Även om man ibland blir bränd så får man ibland så oerhört mycket tillbaka. Det är i alla fall något jag lärt mig och speciellt på sistone. När tiden inte finns att träffas, ring, prata, lyssna, dela.
Tillsist delar jag med mig av en underbar sångtext som vi sjunger i kören:

One more day
One more day
I thank God, just for one more day
One more day
The lord has made a way
I thank God just for one more day

One more chance
One more chance
I thank God just for one more chance
One more chance
To do the best I can
I thank God just for one more chance



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0