Älskade dagar

Hej!
Sådana här dagar älskar jag =)
Nu ska jag berätta!
Lördagen började med att mina fina tjejer och Elias kom hit på en frulle/brulle kl. 11
massa att äta! Vindruvor, vinbär, hallon, annanas, baddare, hemmabakat bröd, plättar, ost, skinka m.m
Mysigt hade vi det =)
Efter åkte jag, Emme och Elias hem till dem en sväng och sedan ut till Lerkil och VG =)
Mysigt att gå i lugn o ro vid havet och bara prata!
Kom inte hem förs nu kl. 22.15 typ.
Älskar dagar när man bara tar dagen som den kommer tillsammans med nära vänner och bara hinner prata!
Av sådana här dagar får man ny energi och kraft att ta an nya dagar.
Tack...
O nu till idag!
A hämtade mig kl. 9.30 o så åkte vi in för att ha gudstjänst här hemma i Jakob! En väldigt fin sommarandakt =)
Sen bar det av till Landvetter o hämta lillsyrran som var brun o fin, bara lite avis :P
Hem en sväng o äta samt läsa tills 17.30 när A kom o hämta mig igen o så åkte vi till Mölnlycke för ännu en gudstjänst som var nästan exakt likadan som den i morse =) Mycket trevligt kyrkkaffe blev det då vi hamnade bredvid 2 väldigt söta damer =) Sen bar det av hemåt igen o nu har jag ätit plättar med hallonsylt och druckit mjölk! Mums!
I morgon sätter det snabba tempot igång igen och jag har 2 fullspäckade veckor framför mig, lovely =) 
Det har varit en väldigt mysig helg i goda vänners sällskap och många härliga skratt och samtal!
Tack...
Hoppas du haft en bra helg!
Jag har försökt ladda upp fler bilder men det går inge vidare, ska se om jag lyckas senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0