Tisdag

Hej hej!
Sitter här o äter min frukost samtidigt som jag pluggar!

Boken må se tråkig ut men är faktiskt riktigt intressant =) Har bara 11 sidor kvar innan jag läst det som ska läsas tills idag!
Duktig Anna Panna :P
Kl 12 ska jag klippa mig, äntligen! Det är verkligen på tiden! Ska bli så trevligt!
Efter det bär det av till skolan för grupparbete.
Eftermiddagen och kvällen är lite luddig... eventuellt ska vi röja i kyrkan men det beror lite på hur friska folk är!
Annars ska jag nog träna i kväll, det händer alldeles för sällan nu för tiden...
Nä, nu måste jag läsa!
Hej o Dasktrut =)
Ps. ett tips för att pigga upp en grå dag, lyssna på "På minuten"!!! Går att ladda ner via sr.se!!!! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0