Lista

Har lite bloggtorka som det heter så då hitta jag en lista jag kunde fylla i!

Senaste impulsköp: Det blir nog mitt träningskort tror jag =)
Bästa promenad: I tystnaden med dig...
Favoritdryck: Kaffe
Äter lyxmiddag på: Det har jag inte råd med!! :P
Favoritgata: Allén tror jag 
Reser helst till: Någonstans där det är varmt...
En bra gå bort-present: Blomma eller mugg!
Älsklingsljud: Min lillasysters snusningar när vi sover =)
Tidning jag gillar: Hinner typ aldrig läsa tidningar... 
Favvosajt: för tillfället kanske jag får säga Facebook!
Favoritförort: Oj, det har jag nog ingen...
Fikar gärna på: Espresso House
Favoritbutik: Handlar ju mest på H&M men önskar jag hade råd med Åhlens =)
Bästa lunchställe: Jensens
Favoritgrönsak: Hmmmm... paprika kanske
Favoritfärg: Svart o rosa
Favoritdjur: Hund
Favoritskor: Mina Levis
Klädkonto per månad: Typ 0 kronor i månaden :(
Modeförebild: Har ingen!
Motionerar: Går på gym när jag hinner
Dyraste jag köpt: Blir nog min stereo som har typ allt =)
Dansar helst till: Typ alla nya låtar!
Senast gnolade: Säkert någon psalm.... är ju kyrkstörd ;)
Senaste fyndet: Färgen till skrivaren idag!
Bästa romanen: Kommer inte på någon....
Bästa diktsamlingen: Oj, jag har nog aldrig läst en hel samling men det finns många fina dikter!
Favoritprodukt på Apoteket: Listerin kanske! Eller ansiktskräm!
Fulaste färgen på kläder: Bleka, urtvättade pastellfärger
I min cd-spelare: Kopplar in min dator i min cd-spelare och då blir resultatet ofta "På minuten" i P1
Användbar pryl: Dator, kamera och mobil. Kunde inte bestämma mig för en =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0