lååååång dag....

Hej hej!
Nu sitter jag här efter att ha haft en väldigt lång dag....
Vaknade vid 8 i morse bredvid lillsyrran min, upp o iväg till kyrkan.
Jobba i 3 timmar, åt och sen till pappas jobb. Jobbade där i ytterligare 6 timmar och har nu precis kommit hem...puh...
Långa dagar är det =)
Men ganska mysiga ändå! 
Räknade ut idag att jag denna veckan kommer sova hälften av veckans nätter i någon annan säng än min egna och hälften i min egna... Så kan det gå =) Typiskt mej!!!
Detta kan låta hur som helst om man inte känner mig ;)
Sanningen är att jag 2 nätter har sovit i min lillasyster säng, 1 natt hos mamma o pappa och resten i min egna! Så nu behöver ni inte fundera över det mer =)
Ska strax gå o lägga mig för i morgon ska jag på 100 års kalas! Det är inte varje dag man får gå på det!!!
Vill dock skicka med en tanke så här på kvällskvisten, vad har hänt med att bara hjälpas åt?
Funderar mycket på detta att bara hjälpa någon utan att begära något tillbaka, har det blivit svårare för folk eller är det bara jag som inte ser det?
Att bara hjälpa en vän utan att varken kräva eller vilja ha något tillbaka behöver väl inte vara konstigt eller svårt....
Ja ja... fundera lite på detta o på hur ofta du hjälper någon utan att begära något tillbaka.
Det är en underbar känsla att veta att man underlättat lite för någon annan i dennes stressiga vardag!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0