Feberfri =)

Tjohooooo! Idag när jag vaknade hade jag 36.6 i temperatur!! Det kan man ju kalla feberfri även om det är lite över min normala temperatur! Men jag är FEBERFRI!!!! Yipiiiiiiiiiii =) Håller med min gode vän A om att detta är en känsla man borde komma ihåg! En sån skön känsla av att äntligen vara frisk efter 1 veckas sjukdom. Igår tyckte dock A jag var frisk så hon ringde och väckte mig mig 9.20 och var sådär hysteriskt pigg och irriterande ;) Men hon fick upp  mig och in mig till kyrkan vilket nog faktiskt bara var bra för mig =) Så gårdagen spenderades med henne o genom att bara ta det lugnt. Idag har jag också tagit det lugnt. Man får ju inte ta ut sig 1a feberfria dan =)
Men i morrn är det helt tillbaka till verkligheten igen genom att åka in o jobba.
Har dock fortfarande en förkylning o hostar snart upp lungorna men febern är borta!!!!! Jag säger det en gång till, JAG ÄR FEBERFRI!!!! Så nu kan inte nån ha missat det =)
Tack alla som gillar min nya frisyr! Det var tur för det är lite sent att ångra sig ;)
Nä, nu blir det lite mer plugg och i kväll blir det chips o dip till Mamma Mia =)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0