100 års kalas o Håkan Hellström

Hej hej bloggen!
Sitter o försöker koncentrera mig på min hemtenta som jag borde skriva men har inte riktigt kommit igång. Det har varit en hektisk helg om man säger så.
I lördags var jag i kyrkan 10.30 för att få vara med om ett 100 års kalas =)
Det är inte varje dag det händer!
Jag hade en aning om att Håkan Hellström skulle komma o fick mina aningar bekräftade när han helt plötsligt kom cyklande =) Väldigt trevlig kille får jag säga!


Det var bara två av alla bilder! Kul var det o våran 100 åring blev ordentligt firad =)
En fantastisk tårta fick hon också: 
 Hennes egna tavla avmålad på en tårta =)
Sen bar det av till Borås o m+p. Vi gick på en fantastisk föreställning, Nick Cave på svenska, så oerhört desperat o bra!
Idag var jag kyrkvärd o jag har nog världens roligaste grupp =) Många skratt, flams o trams blev det idag! Tack =)
Nä, nu måste jag sätta igång med tentan!
Hepp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0