Roller...

Hej hej!
Jag håller för fullt på med ett projektarbete tillsammans med 2 kursare.
Vi skriver om yrkesroller vilket är väldigt intressant.
Har man en yrkesroll som pastor och kurator eller är man sig själv även i jobbet?
Vad finns det för för och nackdelar med detta?
Hur påverkas man?
Och många fler frågor än så....
Det ska bli spännande att se vart vi hamnar tillslut och om vi kommer till några slutsatser!
O som en del märker så har jag nu bytt blogg! Jag testar det här ett tag o ser om jag trivs bättre! Gillar att man kan lägga in bilder mitt i texten!
Men om jag stannar här eller går tillbaka till min gamla får tiden utvisa!

En ros som står trots att bladen vissnat av... häftigt tyckte en del av oss!!!
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0