HP o plugg...

Hej!
Har fastnat totalt i Harry Potter o Fenixordern... så spännande...
Det dumma är att jag har ett 15 sidor långt projektarbete att fundera på egentligen. Men i jul ska jag få sträckläsa HP... längtar....
Annars så har dagen varit ganska lugn. Har pluggat, städat, diskat, duschat, handlat och läst lite HP. Min goda vän CJ ringde i förmiddags precis när jag hällt ut allt mitt kaffe o precis lyckats rädda datorn i sista sekund innan kaffefloden kom o svepte över internetbanksdosan o mindagbok... Så nu luktar det kaffe här vill jag säga!!!
Men tillbaka till CJ! Det var så trevligt att prata med honom igen... så synd att han bor i sthlm...O att han ska till Brasilien vill jag inte ens tänka på!!!!
Ikväll kommer H hit o vi ska äta mackor o dricka te, ska bli jättemysigt!
Hepp!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Jag är på=) Din nya blogg alltså. HP, hur långt har du kommit=)?Pöss

2008-12-16 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0