Å så tarvligt!

Hej hej allihopa!
Hoppas att ni alla haft en bra jul!
Själv tillbringade jag den i borås med mina päron och min vän C.
Julaftonen bjöd på mycket paket och framförallt pengar till en dator som jag nu sitter o väntar på. En Mac som beräknas hemkomma innan årets slut..spännande.... Har ju alltid varit PC människa men byter nu upp eller ner mej beroende på vem man frågar!!! =)
På juldagen fick jag för mig att gå på min 1a juldagsotta!


Såhär mysigt var det utanför!!
Innanför väggarna var det alldeles ljust och inte alls så mysigt som jag hade väntat mig. Så det var väl ingen höjdare precis och inte värt att gå upp 6.30 för.....
Kl. 11 sjöng jag på nästa gudstjänst och sen innehöll dagen lite sovtid, spel, läsning av Harry Potter m.m
På annandagen bar det hemåt redan kl 9, så 10 var jag i götet igen!
En lugn dag med städning, tvättning och handling!
Igår fick jag besök av mina päron, moster och 3 kusiner, trevligt!!
O idag sjöng jag på gudstjänsten i min goa kyrka.
Nu är det dags att återvända till pluggandet o försöka släppa tankarna på Mac datorn...
Nedan visas lite fler julbilder!
O om ni undrar över rubriken så är det från den gamla goa serien c/o Segemyhr där Fredrik säger "Åh så tarvligt..." lite då och då! Älskar ordet tarvligt!!! Börja använd det nu!!! =)
Hepp o hej!

 Keso älskar paketpapper!

 Häftigt ljus!



  Frostigt blad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0