fast näsan säger dropp

Hej hej!
Jag är vad man kallar dunderförkyld :P Fast på ett sett är det skönt att det äntligen bröt ut, har gått och burit på förkylningen alldeles för länge! Tur är även att det sitter mest i näsan och inget i halsen!
Idag har jag pluggat och träffat fina fina vänner, en fin fin dag helt enkelt.
I morgon ska Eklandafamiljen gå på Harry Potter :D Det är två i familjen het överlyckliga över och gillar att tjuta högt av förtjusning medans det tredje är lite lagom glad ;)
Nu har jag "bara" 5 1/2 psykologifråga kvar, ett arbete om grupppsykologi, en argumentationsuppsats, lite mer 190 sidor att läsa samt en muskelgubbe att fylla i :P Och allt detta innan den 24/11!!! Lite smått stressad känner man sig men samtidigt är det så intressant så jag vill inte göra något annat än plugga! Önskar att vi fick ledigt från skolan och bara kunde sitta hemma med huvudet långt ner i böckerna och rykande kaffe, men halva fredagen blir det verklighet iaf! Så, det var lite om min vecka! Hur mår du?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0