nästsista

så har min näst sista arbetsdag förflutit! Känns konstigare och konstigare men sammtidigt väldigt skönt!
Såklart har jag redan lyckats med konsten att boka upp mig hela torsdag och hela fredag :P Men det är med enbart trevliga saker så det gör ju inget!! På torsdag ska jag, om vädret tillåter, åka ut till havet!!! Å vad jag längtar!!!! Är det nått jag verkligen saknar under vinterhalvåret så är det havet. Visst man kan ju åka ut iaf men det är liksom inte samma grej på vintern. Men att sitta på en klippa i solen och känna havet som blåser i håret och den underbara doften av just hav, det är grejer det! O så får jag låna en systemkamera så nu ska det fotas!!!
Å sen är det ju påsk med allt vad det innebär!
Hoppas du får en trevlig em och kväll, själv ska jag dansa salsa :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0