Myspys =)

Här lever man livets glada dagar!
Igår kom Emme, Elias och Lina hit för en halvdag med badande, busande och skrattande! På kvällen kom även John och vi grillade! Sen badade vi lite till o gjorde diverse konster =) En supermysig dag och kväll! Kom inte i säng förs klockan var runt 02 :P
Vid 10 i morse ringde Anne och så satte jag mig i bilen för att köra till Skärhamn o hämta Maja och Tobbe! Sen har dagen flutit på och avslutades med film och mysig middag med många minnen och mycket skratt =)
Ibland känns livet bara så enkelt och lätt! Skönt att man får sådana dagar, när allt det vardagligt tråkiga är som bortblåst och man bara får vara sig själv och med människor man älskar och får ny kraft!
Underbara sommar =)
I morgon stiger jag upp 07.30 för att väcka Maja och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
Kommer nog vara hemma hela dagen, har ju knappt hunnit läsa något alls och Lottis kommer kolla när jag kommer hem hur mycket jag läst ;)
Bilder kommer en annan dag!
Hoppas du har det bra, var du än är och njuter av sommaren och är med dom som står dig nära!
Njut!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0