Kollo!

Hej hej!
Är hemma igen efter en veckas kollo!
Väldans trevligt var det, en del nya bekantskaper, många skratt, tvål på toa, blåmärkta smalben, chicago, pärlplattning, hav, sol, bus i hav, äventyrsland, badhus, mys, samtal och en massa mer =) En härlig vecka helt enkelt och mycket jag inte förväntat mig ;)
Nu är jag hemma en sväng innan det i morgon bär av till Utby för passning av hus, hund och pool! Kommer bli en härligt lugn vecka med mycket solande, badande och läsning!
Här kommer en fin bild på min och C's oerhört fina Afrikanska pride elefant =)
Den lever i Afrika, är mycket sällsynt och dricker med svansen =)
Vi har delad vårdnad!!!
Nu blir det tv och godis!
Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0