Ännu en gång hemma!

Så är jag ännu en gång hemma!
Denna gången har jag varit i Fjällbacka och på en ö precis utanför som heter Valö! Fantastiskt vackert var det och härliga dagar. Det enda jobbiga var att jag nu äter pencillin mot Borrelia vilket känns sådär och jag känner mig lite halvkrasslig men det går förhoppningsvis snart över.
Annars har dagarna innehållit många skratt, Uno, havskajak som slutade i ett äventyr där min kusin blev extra blöt, glass och Nordens Ark!
Nu är jag hemma, eller iaf sover hemma några dagar innan jag åker igen på söndag!
Nu ska jag strax sova och i morgon blir det att träffa lite släkt igen innan jag ska dricka sockerdricka med Sirre, Danny boy och Hank på kvällen =)
Hoppas du har det bra!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0