?????<3

Ibland undrar jag vad jag lever för liv! Detta brukar speciellt ske veckor när jag inte kommer hem före typ 21 varje kväll och det inte heller känns som att ngt av allt man gör kan sorteras bort, oftast också dem dagarna när det känns som om jag pratar i telefon konstant! Nog för att jag genom jobbet pratar i telefon mellan 8-17 men sen fortsätter liksom det. Jag har lyckats att behålla allt jag innan gjorde, då jag enbart jobbade några timmar i veckan tills nu när jag jobbar heltid, är det bra??? Jag vet ju egentligen svaret på det själv men ändå ställer jag mej frågan, Vad är det för liv jag lever? Även om det ser tomt ut i kalendern lyckas jag boka in nåt iaf! Nu har jag kommit fram till att jag, alla helger tills jag flyttar, inte får planera in något för jag måste röja och packa! Det hinner jag ju inte på veckorna. Har tänkt att jag ska försöka ta med mig så lite som möjligt och riktigt rensa ut, vi får se hur det går med det! Helgen som varit har iaf varit fantastisk! Fredagskvällen fick jag se mitt nya hem! Så fint!!!!! Sen var det myskväll med P1!!! Aldrig fel! Lördagen spenderades på Kungsmässan med E&E <3 underbart och mysigt!! O idag har det varit full rulle! Kyrkvärd, dop, dopkaffe, doplunch, röjning och flytthjälpning! Puh....
Men nu är jag hemma igen, ska laga lunch tills i morrn o sen bara ta det lugn innan jag ska gå o lägga mej! Vilket ska försöka ske tidigt ikväll för jag får inte komma försent i morrn!!!!
Har du orkat läsa igenom allt detta svammel, grattis och tack =)
Hur har din helg varit?
Kram
En kväll när jag faktiskt lyckades att bara vara... Speciellt eftersom det var med en nära vän och trumpet tapto <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0