Sista dagen i Paris...

Hej hej!
Konserten igår var nog det häftigaste o mäktigaste jag någonsin varit med om.
Att stå upp tillsammans med ca 80 000 andra personer, sjunga med i sångerna, njuta av i världsklass bästa musiker och en man som  sjunger något så oerhört bra är helt fantastiskt. Vilken känsla av samhörighet och glädje =) O ett fantastiskt förband var det också! Så ca 4 timmar av grymt bra musik =)
Det går inte att beskriva i ord... Wow...
 jag o pappa i våra tröjor innan konserten
 the one and only!

Tog en massa till såklart men här är ett smakprov! (Klicka så blir dem stora!)
Idag har vi varit o sett dem sista turistiga sakerna!


Det var allt för idag!
I morgon drar vi vidare till Monets trädgård o é där tills på onsdag, sen vidare hemåt!
Vet inte hur jag har det med internet så kanske blir det inte mer skrivit förs på lördag när jag är hemma igen!
Kram o Bon soir =)

Kommentarer
Postat av: INput

Undrar hur ni såg ut efter konserten...

Monets trädgård blir garanterat också en häftig upplevelse, men på ett annat sätt..

2009-06-02 @ 08:24:47
URL: http://www.input-arno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0