Home...

Hej hej!
Nu är jag hemma igen!
Å jag får nog erkänna att det känns väldigt skönt att åter få se Göteborg!
Det stämmer ju som man säger "borta bra men hemma bäst"!!! =)
Men en härlig resa har det varit o speciellt konserten som jag tyckte var höjdpunkten!!
Här kommer lite blandade bilder:



Dryga 400 bilder blev tagna i Monets trädgård men dessa får räcka så länge =)
Väl hemma är det en hel del som ska fixas, ska skriva det sista till skolan som slutar på måndag, jobba 10 timmar, förbereda/planera konfa m.m innan onsdag då jag åker på konfirmationsläger =)
Men jag gillar ju full rulle!
Å så hoppas jag att jag hinner träffa lite vänner o en lilla syster innan jag åker!
Nu tvätt o plugg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0