ÄNTLIGEN!

Äntligen går det att ladda upp bilder! Det här har blivit en av mina favvosar men här kommer några till från vårt underbara konfa läger!




Det var ett fantastiskt läger, nog det bästa konfat jag varit på! O P1 o P2 var grymt bra som ansvariga i köket =)
Idag hade jag en underbar lunch med F. Hon köpte mat o kom till mig i kyrkan o sen satt vi där, i svala LIVE o pratade i 2 1/2 timme! Härligt! 
Annars har dagen inneburit städ och lite fix o trix!
I morrn ska jag också jobba. Ska försöka vara inne tidigt så jag hinner ta kyrksalen innan det blir bastu där!
Sen blir det myskväll med C på ngn uteservering eller vid havet kanske.
Underbara sommar!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emme

Se där ja! Ni verkar ha haft det jättebra! Det finns inte mycket som slår de där vackra kvällarna, du! Saknat det lite måste jag säga... Vi är på gång att återhämta oss och snart ska vi väl orka med lite besök från tant Anna här i vbärmen. Elias ser fram emot att få träffa dig. (Och jag med så klart!!) KRAMAR

2009-07-01 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0